Gästblogg by Moa

Jag gör ett litet inlägg i smyg. Hehe. Har så tråkigt:( Idag hade vi jul avslutning eller va man ska säga. Första läktionen var goo vi hade någon tävling med bilder på  kändisar och mitt lag kom 2:a ! Sedan hade vi nutidsprisutdelning. Orkar inte skriva vad det är. Men man får priser. Jag fick  choklad tomtar,en liten lampa och en polkagrisstång. Sedan gick vi till aulan och lyssnade på när dom sjöng. Dom var jätte duktiga.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Detta var ju inte ett jätte roligt inkägg men men. Jag vill bara säga att klara är en super duper kompis och jag hoppas att vi kommer hålla kontakten en lång tid. Nä nu ska jag nog lägga i från mig datorn.
Ha en bra kväll
Pözz♥

Moa
www.moanormark.blogg.se

Kommentarer
Postat av: klara

Naww! tack moa! desamma!!!!<3

2011-12-22 @ 09:39:57
URL: http://kaninkompisar.blogg.se/
Postat av: Moa

GOD JUL PÅ DIG!!!

Hoppas du får en riktigt härlig jul med familjen



Kramiz

Moa♥

2011-12-22 @ 12:36:02
Postat av: klara

tack! moa! dessama!<3<3<333<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3

2011-12-22 @ 16:02:59
URL: http://kaninkompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0