sagan om ......

Detta har hänt : för 3 år sedan så ringde våran granne och sa att dom såg två dvärjvädurar under deras altan vi sprang dit och fångade dom Zorro fångade vi med en håv ida tog jag i fammnen dem levde ettlyckligt liv hos mig ingen hade satt upp lappar att dom saknade sina kaniner så vi fick dom. Men det hände en sak den 19 ocktober 2009 alltså på min födelse dag dog lilla  zorro zören blixten ragnarsson men den dan fick jag lilla söta bubblan. men vi fick en till efter några månader för det känndes som att ida skulle dö då komm ju den söta goa göteborgaren Glenn.då dog ida jag blev så ledsen.tyvär så hittade inte jag någon bild på Zorro just nu men jag lägger in så fort jag hittat något.


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej klara har fått det jätte fint på din blogg!!!

Kan inte du skriva lite mer om Bibblan och glenn

2011-01-17 @ 18:18:11
URL: http://hundkompisar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0