Hejsan!

Idag så efter skolan så var jag med Moa,Frida,Ebba och Clara vi planerade lite till en film vi ska göra.  Efter det gick jag ut med Glenn och sedan åkte jag roller blades. När jag åkte ner från våran branta backe så hade jag ju maskrosblad till kaninerna i en skål och så gick det lite väl fort så jag åkte in i skogen och landade i en buske....... allt gick ju bra men jag fick alla maskrosblad över mig.........

AHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAGHAHAHAHAHAHHAHAHA


Imorgon är det en häääääärlig dag för då slutar vi 12.10 asgött!! Vi har ingen träning imon:(. Får väl gå ut & jogga eller ngt.

Känner att jag har tappat statistiken?! Kommer att länka min blogg på instagram osv.

Men om ni är såååå himla snälla kan ni väl länka min blogg någonstans också! Skulle varit suuuuuper snällt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är ju löpträningen med fotbollen imorgon.

Den kan du ju gå på.

2012-04-17 @ 21:25:32
URL: http://fridafridolf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0