Min härliga dag

börjar ju med när man kommer hem och äter och sedan åker man till tandläkaren och får ganska bra nyheter!! Tandläkaren sa att jag måste växa mera först och så nästa år i Januari så ska jag få räls. Och dom kommer tydligen dra ut två tänder för att jag ska få plats i munnen. :S



Sedan när vi kom hem åkte vi ut till Fjärås och pappa skulle hämta ved hos min låtsas mormor. Morfar hängde såklart med då.Vad jag har saknat Vasko!!! :3 kommer bild på honom sedan.


Efter det åkte vi hem och då åkte jag roller blades typ i 1 timma eller ngt. Och sedan gick jag långpromenix med Glenn & Bubblan. Efter det åt jag ungspannkaka och sen dushade jag. Denna dagen har vart perfekt. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0