Nu så

ska jag berätta om min SPÄNNANDE dag! Var beredda på ett låååångt inlägg! :)


I skolan har vi vikarie efter skolan så går alla andra tjejer till kungs och jag går hem. Orkar ej vara där...
Sen så väntade jag på att Ebba skulle ringa och efter en stund så ringde hon. Jag åkte ner till skolan med inlines och på en gata står det 4 st barn som typ går i 4:an en hade inlies, en hade cykel och två st gick. Alla glodde konstigt på mig och då säger man ju: Hej på er med! ;S Och kollar konstigt på dom...

Sen är man med Ebba och åker runt omkring i stan osv. Men inne i stan så ser vi en fluffig vit sak och det är en jätte gullig hund! Tog faktiskt kort på den bilden kommer säkert senare! :3 <3

Sedan åker vi vid ishallen och där ramlar jag på ett pyttelitet gruskorn och jag skrapar upp knät... Jdet gick bra med mig och jag skriker: min mobil! Tar upp den och ser en spricka på den böjar gråta och tar av plasten.... sprikan är borta...blir super glad! Sedan åker man vid kolla området och på marken hittar Ebba en nyckel! Vi bestämde oss för att åka till polisen med den. När vi kom till polisen så var det inte öppet och vi väntade där i ngra minuter sedan behövde jag göra nr: 2 så vi gick in på Marios och jag gick på toa.
Sen så kom det en polis bil med sirener och körde iväg! Vi väntade ännu i 30 min och så kom det ngn cyklandes. Han låser cykeln och går fram till oss och frågar om vi vänta på ngn.


Vi säger: Nää asså vi hittade en nykel vid kolla området och det är inte öppet så vi kan inte lämmna den. Han säger att han kan gå in och lämmna den och låser upp och går in och lämmnar den vi säger tack och hejdå!
Jag och Ebba var ute i mer än 3 timmar..... :P


När jag kom hem dushade jag och efter det kom mamma hem och vi lagade tacos! mmmm va gott det var! <3 Så nu ska jag gå ner och kolla på AFV. Det blev ett lååångt inlägg detta men hoppas att ni orkar läsa detta! HAHA XD

Ha en bra kväll nu! <3
pözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0