Meh asså GUUUD!

Idag har det varit min skitdag först nationella prov i matte sedan på slöjden så var jag jätte trött efter alla nationella. Så jag råkade sy mig i fingret jag slappnade av och så tryckte jag för hårt , på knappen och då blev det några styngn i mig. Så jag kände mig lite yr och så när jag ficjk gå till ett annat rum och skolsystern fick komma ovh dra ut nålen. Den hade åkt i genom mitt högra pekfinger. Så nu skriver jag inte så bra på datorn. Men jag fick smärtstillande och nu ska jag bara ta det lungt och ha bandaget i 1 dag. Tur att ja inte hade ngn träning idag. PUST PUST! När jag gick hem så följde Frida och josse mig en bit vilket var jätte snällt!!<3 Tack! :)
Clara skulle till frissan så ja. nu ska jag nog spela lite wii och spela på datorn. Ha det så bra så länge så hörs vi senare! Kanse lägger ut en bild på mitt finger sedan......Med bandage!!

PÖZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0