BLOD VARE HÄR!!!

På rasten idag sköt Linus en stenhård boll och då var jag där och fick den på näsan. Hela ansiktet stelnade till och det var 💩👎bajs. Och helt plötsligt började jag blöda näsblod! Vi fick springa in till omklädningsrummet och det kom en lärare och sedan kom skolsköterskan. Jag tror att det blödde mer än 1 liter faktiskt. Hon sa att jag har spräckt mitt blodkärl i näsan.:( så jag hade AP tur att jag inte fick en sne näsa. Iaf det blödde och blödde hela tiden! Bästa Moa hängde med mig till skolsköterskan och var där medans skolsköterskan undersökte mig. Har ont i näsan ku men det har blivit bättre. Pappa fick komma och hämta mig så jag slapp slutet av skolan. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0