Ett mirakel

Som kallas kärleken ett miiiiiiiraaaaakel!
Ok nu ska ni få höra...........
I bamba hämtade jag lite vatten och så satt SE bakom mig och när jag skulle gå till bordet så kollade jag på honom och typ svimmade av hans ögon.Men jag ramlade på en stol och vattnet föll över hela bordet och där satt jag på golvet och alla stirrade på mig.....asså jag gjorde bort mig helt totalt för snyggingen! :S Asså fy f*n va det var pinsamt! :( Nu har ni fått höra lite grann om min pinsamma dag....

Glöm inte att kärleken är ett mirakel....oh herre Gud! -Björn Ranelid


Kommentarer
Postat av: Moa

Du är för rolig kömpis! Kommer du på träningen imon?

2012-05-02 @ 20:16:02
URL: http://moanormarks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0