Heeeema

Hoppas att ni verkligen inte har slutat läsa min blogg! För nu är jag hemma igen och ni ska få inlägg!!
Jag berättar vad vi gjort under helgen.

Fredag.


Teamövningar

Lördag.

träning

lunch

Går till lindälv

Team övningar på lindälv

dans på lindälv :D ( väldigt kul)

Går tillbaka till rummet.

uppackning

Dush

gå till resturangen

Äta

handla godis på hemmakväll

Bio ( Dark shadows ) En vampyr film ! <3 :D

Sooooooova :)


Söndag.

Vaknar upp av att ngra tjejer springer runt i hallen och dom sätter på MUSIK!! Jag hatar verkligen när någon gör så. :(

Frukost

packning

Lagfoto

Träning

Lunch

Promenad till lindälv

Grupp 1 match ( jag var i grupp 2 ) dom vann med 5-1 våran grupp vann med 3-1 :D <3

Samling och hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0