SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!

Hur lång är du :) ? Jag vet faktiskt inte själv. :S Men jag tror att jag är ganska kort faktiskt. :) <3


Favorit mat :) ?  Hmmmmm, det är nog grillat och så takos med! Det finns mycket annat gott också! :P


Favorit dryck :) ? Det är nog blå,vit eller någon annan färg på festis. Ni som inte vet....jag dricker inte kolsyra. Men när jag testar Cola är det gott men jag får blanda så bubblorna åker bort. :P


Kär, hihi ^^ ? :)  Haha, Jo det är jag faktiskt ham går i 7:an och är populär och älskar fotboll. Hahah vågar inte säga hans namn pga om någon som läser denna bloggen som han känner. :P

Men det finns en i 6:an som är suuuper snygg................

Tack för dina frågor Alice :D

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0